Friday, December 17, 2010

Pokok Asam, KEDAH

permohonan cuti abah aku dah lulus : 18 Disember 2010.
mak aku plak cikgu : so memang cuti la!
aku ? : cuti berlebih sangat. dah tak larat nak habiskan.. hehe..
adik aku a.k.a. ya : sama juga lah. UiTM..

jadi kitorang berempat akan pulang ke kampung kejap lagi. balik Sungai Petani, Perlis. :)
apsal? Kedah ea.? bagus la aku ada kawan2 yg kenal peta Malaysia. keh3..
abang aku lagi 2 orang ada hal lain.


sebagai persiapan, aku telah amanahkan bengkel CarTown aku yg baru cecah Level40 
tu pada 8 orang pekerja aku yg setia dan agak lurus bendul.
mana taknya, kalau dah siap repair kereta bukan nak minta bayaran.
diorang boleh biar customer aku blah macam tu je. sengal! haha..


sekarang ni yg tinggal kt kampung, atuk aku sahajalah ditemani anak bongsunya
bersama keluarga dia. tok wan aku dah meninggal dunia pada 30 Julai 2007. baru lagi an.


maybe aku tak melawat blog aku ni dalam beberapa hari sebab kat sana takdak
internet. rumah kampung. korang la tengok2kan ye. 


doakan perjalanan kami selamat pergi dan balik :)


SALAM

No comments:

Post a Comment