Friday, December 3, 2010

FUTSAL!

Si Dia dah tidur. Macam mana aku tahu dia dah tidur?
tak reply mesej. aku hantar mesej lg sekali.
diam juga. komfirm! sudah hanyut dibuai mimpi lah tu.

si Dia kalau tidur tak pernahnya nak bg tanda2 or amaran.
terus senyap.
katanya, mesej aku rasa mcm kena dodoi. kalau tak mesej aku tak boleh
tidur. agak melampau kn? aku, Dia tgglkn sorang2. huhu..
tak pelah, asalkan Dia senang hati. aku pun senang. =)

dah sorang2 ni, aku decide nak buat post baru.
post pasal FUTSAL.

dlm lebih kurang jam 0120 td aku baru sampai rumah.
baru balik daripada main futsal.
main dgn member2 sekolah menengah.
even dah 2 tahun habis sekolah, alhamdulillah ktorg still
contact lg. yela, belajar sama2 dulu, kenal dunia.
perangai takda yg berubah.

ni aku listkan nama2 dyowg yg ada :

aku, daus rafi, pakgen, qader, buaz, kenya, john, kwn john, alip kasim,
chong, emi ketam, moy, lenyau, toeb anak akob, the mole, adan, umau, din raman,
tok beng, kemoh, rempit, kamal

kalau nama siapa2 yg terlupa, sorry eh.. =p 

maybe dgn cara ini lah ktorg dapat berkumpul walaupun sekejap.
setiap kali lepas main, ktorg p minum dulu.
minum air buah kt Bukit Beruang.
yela, masing2 belajar lain2 tempat.
yg STPM pon dah nk habis dlm bln ni.

tp hari ini lain sikit.
first time ktorg main futsal,rempit ada.
masa form4 rempit pindah sekolah teknik.
sekarang ni dia dah kerja dan sudah dikurniakan
cahaya mata 3 bulan lalu.
aku sbg kawan doakan kau terus bahagia dan berjaya. =)

setelah digodek-godek a.k.a. menyelongkar laptop ni,
aku pon jumpa gambar2 kenangan di sekolah ktorg dulu.

ini time mandi di Sagil

ini pula hari2 last kt sekolah (2008)
jalan raya (rumah kimi atok)
haha.. 5RC (5orang) 5IT (6orang).. 
inilah muka2 yg banyak buat masalah time sekolah dulu.
itu semua normal pada aku.
sebagai proses pembelajaran untuk menjadi dewasa. he...

harapan aku agar kita semua terus jd kawan sampai bila2.. =)


......


tengok phone still tak berbalas mesej aku td. 
mmg mustahil la Dia nak balas kalau dah tidur kan.
tp tak mustahil bila Dia tak boleh tidur. haha..





4 comments:

  1. haha!lucu lah arez ika ni.tapi betul la tu kalo ta mecej ucuk takbley tido woo.

    ReplyDelete
  2. mmg la seronok.. ade owg teman smpai tid0..
    tp IKA lain..ade owg teman dia smpai
    TETIDO... hehe.. syg dia tau.. =)

    ReplyDelete
  3. aiipp..ngumpat kt sini ye..
    ish...len kaliika bg hon dlu sebelum tido ye..
    hehehhe
    syg ucuk..=)

    ReplyDelete
  4. harapan laa... haha..
    skang ni, Dia da senyap..mcm kt atas tu.. =)

    ReplyDelete