Wednesday, January 12, 2011

KLX 150 vs LC 135

waa... sudah masuk hari ketiga berturut-turut aku update blog.
masih lagi kt kedai mamak yg sama. Rahman's Corner.


tapi kali ni lain sikit. sampai2 je kedai ni aku perasan kat satu site ni
ada 5 biji scramler .
cantik punya placing. 4 biji KLX 150..




dua daripada owner KLX ni member aku jugak. cuki dan payed.
aku pon pernah test drive motor ni. agak tinggi. 150cc.
tapi si owner kata motor ni kalau atas highway tak lah laju sangat.
tapi kalau off-road champion kot. hu..
jadi, motor ni sangatlah tak sesuai pada makcik2, uncle2, wan2, apek2
mahupun nyonya2.
motor ni tak pulak disediakan raga untuk meletakkan sayur dan ikan.. HAHA..
meter minyak pon takda. 
pada seseorang yg kurang mahir dalam mengendalikan motor spesis ni,
motor ni bukanlah pilihan yg sesuai.
carilah ex5 atau kriss.
kalau rasa nak jambu sikit amek la nouvo. kehkehkeh..


tapi pada aku yg terbaik adalah... HEHEHE..




135LC.. :)
still yg terbaik pada aku setakat ni.
jimat minyak, ada coolent, siap raga nak letak ikan dan sayur, serta reka bentuk
yg menarik.
motor sendiri...sapa tak nak menangkan kan... HEHEHE..


apa2 pun cita2 dan harapan aku tetap sama.
ingin mendapatkan sebuah...MOTOR BESAU...
:)


semoga impian kita semua tercapai.
dan yg paling penting


ESOK TAKDA KELAS! :)


bye! salam :) .. 

No comments:

Post a Comment