Monday, January 10, 2011

Ana Raffali Juara AJL 25

Ana Raffali atau nama penuhnya Ana Norhidayah Mohd Raffali telah memenangi 
Anugerah Juara Lagu ke-25.
so? tahniah la kat dia.. kenal tak sapa?
pi google images, search nama dia. InsyaAllah, nanti keluar ye..


HAHA.
aku tak pernah terlintas pon nak sebut nama dia dalam blog aku ni.
tapi tadi dia menang. kira penghargaan la untuk beliau ye..
ni 1st time aku update blog bila sampai kt Seri Iskandar ni.
hidup yg kelam kabut bila ni sem pertama aku jadi NR UiTM Perak.
NR = non resident
lagi serabut. nak kena apply sticker motor lah, kena gerak pi kelas awal lah.
tapi aku rasa ada kemajuan sikit dalam sem ni.
bangun awal. he..
mungkin sebab awal-awal lagi.. :p


tapi malam semalam hari 1st kitorang makan kat rumah.
ikan bakar plak! 
dak rumah aku, nazi, pergi mancing kat mana ntah.
belambak ikan dia bawak balik.
rezki. pastu pi tapau nasik kat kedai.
RM1 sepolistrin. bapak la kedekut punya tuan kedai.
bagi makan kucing pon kucing tak mau. sikit sangat. huhu..


aku rasa ramai juga blogger lain yg tergendala dengan blog2 diorang
bila dah masuk belajar ni.
nak online pon takda masa.
lagi2 assignment dah mula masuk. lecturer aku semua baik hati.
tak pernah lupa nak bagi kerja.
jutaan terima kasih :)
aku pon tak tau camana nak disiplinkan diri update blog hari2 ke..entah...
ikut kelapangan masa la kot..


apa2 pun target aku 3 pointer sem ni.
Mak aku kata 3 pointer and above. insyaAllah.
ni pon satu kerja dah siap. kalau tak memang tak lah aku nak melepak kat
mamak ni.
tapi kedai ni tak berapa feveret. servis tak best.
orang kata tak mesra pelanggan la.. HAHA..
ni Rahman Corner. lagi satu Rahmath.
tapi Rahmath seberang jalan. Rahman je la.
ni aku order roti kosong banjir pon tak sampai2 lagi.
eloklah. save duit aku.. hehe..


hope pasni aku boleh spend masa kat blogging tanpa mengganggu jadual
kelas or kerja aku dan boleh terus berhubung dengan rakan2 seblogger yang
lain :)


SALAM :)

1 comment:

  1. dah makan ikan bakar tu jgn lupa belanje buahtai awk jugak ye^_^

    ReplyDelete