Saturday, January 1, 2011

Another 1st Day in a Month

seperti yang kita semua tahu, dunia telah memasuki tahun 2011 mengikut kalendar
masihi. tepat jam 0000 sebentar tadi kita telah memulakan bulan yang pertama iaitu
Januari.
dan pada aku setiap 1 haribulan pada setiap bulan adalah merupakan hari yang semakin
bermakna. chewahh..berfeeling pula. 
ya, hari ini masuk bulan ke sebelas aku bersama si Dia.


si Dia yang aku maksudkan di sini adalah buah hati aku. Nur Syafika bt Sarwani.
:)

perkenalan kitorang bermula daripada seorang kawan. Arif Md Rauf nama dia.
Dia berkawan dengan Arif time sekolah menengah, aku kenal si Arif ni time dekat
UiTM Seri Iskandar.
so, arif pon meng'adjust'kan aku dan Dia. dalam 3 bulan kitorang kenal,
my heart is falling down. hehe.
1 Februari 2010, kitorang declare :)
dalam perkenalan tu aku senang ngan dia. tak banyak songeh, pandai jaga diri,
spoting dan garang.. :P ..
sampai time Dia nak jadi garang, baik dok diam. >.< .. haha..


tapi Dia best. happy go lucky orangnya. 



see, senyum je.. Alololololololo... hehe..
last kitorang jumpa 2 hari lepas. 30 Disember 2010. ( aiyo.kantoi balik umah lambat :p )
seperti di janjikan aku kena belanja Dia pizza sebab pointer Dia lagi tinggi
dpd aku. 3.41 kalau tak silap aku. 
aku punya pointer? tak la jauh sgt. tapi cukup la buat aku sedih. kikiki..
jadi lepas minta permission dpd mak Dia, kami pon hang out.
tapi sebelum aku belanja Dia, Dia belanja aku dulu.
nasi goreng pattaya spesial habaq hang :)
ni lagi satu yang aku agak bangga dengan Dia.
Dia tak pernah berkira dengan aku. kalau keluar tu takda la nak minta aku support
semua.
apa lagi nak minta beli benda bukan2. yela, lagipun masing2 student lagi.
tapi baguslah kalau terus camni.
jimat...Dia budak bisnes pula. elokla tu..hehe.. :p



actualy, Dia just makan 1 slice je. aku, 3. (terserlah kejelojohan disitu)
bukan apa, Dia yang kata dah kenyang. mana taknya, sampai je air, Dia sedut air tu.
sampai garlic bread, Dia makan roti tu. sampai sup, pelan2 kering sup tu.
sampai Pan Pizza Chicken Supreme, turn aku la pulak kan. hehe..



hah, saja aku buat besar2. dan2 lapar tengok gambar ni. adoi.. -.- ..
jadi, terpaksa la aku menghabiskan yang lain. bukan apa.
tak baik membazir. rezki kan. kang nangis pizza tu satu hal pulak.
silap2 kedai pizza tu kena tutup sebab berhantu.. keh3..



at the end, sebelum balik sempat snap 1 gambar. "picnik" atas tu saja la letak.
promote sikit. hehe..
tak lama lagi masing2 nak sambung belajar balik.
aku dpd melaka pergi perak.
Dia yg selangor pergi negeri sembilan.
jauh tu.. takpa. even jauh kitorang mesti saling percaya dan setia. :)


saya sayang awak, Nur Syafika bt Sarwani :)
sayang mak n abah juga...
",)


SALAM TAHUN BARU

4 comments:

  1. Hocheh.haha.sweetnyeeee.Happy 11th monthliversary =)

    ReplyDelete
  2. tengkiu fiareesa :) .. HAHAHA.. betoi ka eja lgu tu? hu..

    ReplyDelete
  3. hehehe... tengkiu. selamat tahun baru :)

    ReplyDelete