Sunday, February 6, 2011

pertama dan terakhir

pertama kali aku mengupdate blog dalam cuti mid-sem ni..
maybe sebab lebih banyak masa diluangkan di luar rumah-merayau.. hehe..
tapi kekadang terfikir gak blog yang tak terusik sejak2 mula study aritu..
memandangkan esok aku dah nak balik Perak, rasa kena tinggal something kat
sini kot.. sebab ni la yg terakhir aku akan update blog kt umah ni, untuk
cuti kali ni.. :p


actualy, daripada 1 Februari aritu aku nak ceritakan something kt sini.
memandangkan komitmen kat luar yang nampak lebih menarik, aku pon 
mengabaikan aktiviti online aku.. sampaikan bengkel CarTown aku pon terabai..
huhu..
tapi, sebelum tiba 1 Februari satu peristiwa sedih telah berlaku kepada si Dia, 
Nur Syafika bt Sarwani. Dia telah kehilangan seorang nenek yang mesra dgn 
panggilan WAN. wan yg Dia jaga dalam cuti semester lepas telah menghembuskan
nafas terakhir lebih kurang jam 8 malam, hari Ahad, 30 Januari 2011.
first post aku untuk blog ni aku ada cakap pasal Dia jaga wan dia..
first post aku..
mari kita sama2 sedekahkan Al-fatihah untuk arwah wan Dia k.. :)
selang 2 hari tu antara hari penting untuk kami..
apakah? haha..
1st anniversary aku dan Dia.. :)
kalau tahun lepas 01022010, tahun ni 01022011 pulak.. he..
apa yg aku nak cakap, aku sayangkan Dia.. :)
Dialah semangat, sumber inspirasi, senyum, bahagia aku..
seorang yg memahami dan spoting..tak lokek berkongsi ilmu dan pandai bercerita..
dan tak lupa juga seorang yg GARANG...lomah den.. huhu..
tapi apa2 pun kita kenalah terima pasangan kita seadanya Dia kan.. :)
satu lagi, Dia kaki karoke.. :p
pehh...suara tak nak macam Siti pulak kan...tp Siti punya mak andam la.. HAHA..
eh..x, x..sedap kot.. :p .. hee..
antara ayat yg Dia salu guna selama kit0wang kenal ni
"tak perlu sangat laa..." ayat ni selalunya digunakan apabila aku perli Dia ke,
atau aku suruh Dia sebut certain2 word yg Dia susah nak sebut... hehe..
lagi satu,
" untunglaa... " yg ni pulak kalau Dia nak perli aku balik.. 


haa, nanti kalau ada yg baru aku bgtau lagi ye.. huhu..
apa2 pun aku memang sayang kt Dia..siap dah jumpa paarent Dia pulak..
tapi yg aku pelik parent Dia cakap aku R.E.N.D.A.H...  -.-' ..
apa tinggi sangat ke NUR SYAFIKA BT SARWANI tu??


HAHA..
tapi takpa..terima jela.. he..
dan sebagai kawan2, aku minta kowang terus doakan kbhagiaan kami ye.. :)
sesiapa yg doakan kebaikan orang lain, nanti malaikat doakan kebaikan untuk
dia jugak, insyaAllah... :)


esok dah nak balik Perak. target aku sem ni DEKAN..
aku nak buat mak n abah aku bangga dengan aku.. 
target lain, AD juara Uni-League UiTM Perak sem ni.. he..
nak kemas baju dulu ye..
SALAM..

2 comments:

  1. happy anniversary syg...=)
    syg awk hingga hujung nyawa^_^

    ReplyDelete
  2. happy anniversary babes!
    sumpaahhh nak nanges bace entry ni WUWUWU.amin amin!

    ReplyDelete