Monday, November 29, 2010

al-mukaddimah

haha.. CIK IKA, lastly i've owned 1..!  =)


Salam...
ini merupakan kali pertama aku menulis kt sini..
kelam kabut, serabut, gagap, blur..
bukan la tak reti menulis.. just tak tau camane nak mula..
hah...di belek-belek haiwan ni, jumpe gak tempat nak menulis..
igtkan ape la yg beputau-putau (kate owg mlake) kt dlm kotak ni..


asalnye, nak mintak someone tol0ng ajaukn...
smpai skang die tak ajau..kuang ajau betol.. haha..
ntah, mungkin BELIAU bizi ngan aktiviti harian die spt:

  • jage wan
  • memasak
  • siram bunge
  • basuh baju
  • jage butik
  • text aku
  • besembang ngan nenek2 yg peramah
dan sebagainye.. bizi yg teramat..
tp xpela.. atleast die bwat bende yg berpaedah..


last2, time aku beb0ring gini, gatal2 la tgn men'click'
pekataan yg bertaip www.blogspot.com ...
ntah betol ntah tidak aku pon tak sure..
anyway, ni post pertama..
aku nak cube buat blog aku ni kelihatan lebih 
menarik dan tertarik dari semasa ke semasa..
-maybe ayat yg lebey skema? haha..


bytheway, anda yg lebih pengalaman tu leh la ajau ea
camane nk handle bende ni dengan lebih baik.. =)

1 comment: